fredag 3. april 2009

Siste gang

Nå er det over med kursing, men det har vært tre veldig lærerike og artige fredager på Bjørnholt.
Gode og tålmodige kursholdere som har latt oss leke, men også ledet oss i retninger som har gitt oss nye innfallsvinkler til det vi ønsker å gjøre. Takk til Hege og Sunniva. Det har også vært godt å komme til Bjørnholt, fantastisk personale og et lokale som jeg synes er kjempe flott.
Takk for gode fredager.
Heretter blir det sene nattetimer som må tas i bruk for at denne siden skal fornye seg, har jeg en mistanke om. Seeqpod, Library Thing, Podcast osv. vil gi meg mange morsomme utfordringer fremover og jeg håper jeg skal klare å vise det i bloggen min.

1 kommentar:

  1. Hallo Funguro! Vil bare si at det blir enda mer fun hvis du fortsetter med denne bloggen!

    SvarSlett